AKO PREJSŤ Z OSOBNÉHO NA FIREMNÝ ÚČET NA INSTAGRAME

Thomas SvitokBlog, Sociálne siete

Firemný účet na instagrame má niekoľko výhod. Najväčšie výhody sú:

  1. Kontaktné tlačidlá v profile – sú 3 a to ZAVOLAŤ, E-MAIL a TRASY. Ako už samotné názvy naznačujú, tieto tlačidlá uľahčia prácu potencionálnemu klientovi, ktorý Vás ľahšie kontaktuje (zavolá, napíše e-mail), alebo si Vás nájde na mape.
  2. Kategória podnikania – pri procese tvorby firemného účtu je potrebné určiť v akej oblasti podnikáte. Táto informácia je tiež užitočná pre klienta, ktorý hneď vie o aký typ firmy sa jedná a takisto vie, aké typy príspevkov môže od Vás očakávať.ako na firemný účet na instagrame
  3. Štatistiky – túto fičúrku už dobre poznáme z platformy väčšieho brata, Facebooku. Instagram nám v sekcií štatistiky ukáže dvojaké dáta. Jedny sa týkajú sledovateľov (vek, pohlavie, dni kedy sú najviac aktívny, odkiaľ pochádzajú atď.) a tie druhé konkrétnych príspevkov (dosah, impresie, interakcia). Tieto štatistiky sa Vám vedia zobraziť za obdobie od posledných 7 dní až po 2 roky.
  4. Reklamy – iba firemné profily môžu finančné propagovať svoje príspevky a tvoriť reklamy nielen vo feede (hlavný kanál) ale už aj v stories (príbeh).

 

Už poznáme výhody firemného profilu a teraz si ukážeme krok po kroku ako naň prejsť z vášho osobného profilu.

  1. Krok – choďte na svoj profil na Instagrame. Kliknite na 3 zvislé bodky v pravom hornom rohu.
  1. Krok – prejdite do sekcie „účet“ a zvoľte možnosť „Prepnúť na firemný profil“
  2. Krok – tu Vás Instagram požiada, aby ste sa prihlásili cez Facebook.
  3. Krok – vyberiete Facebook stránku, ktorú chcete prepojiť s Vašim Instagram účtom. Na to, aby ste mohli pripojiť FB stránku k IG účtu, musíte byť jej adminom.Firemný účet instagram
  4. Instagram sa Vás potom opýta, aké kontaktné informácie si má vziať z FB stránky (napr. telefónne číslo, email, adresa). Je nutné, aby ste vybrali aspoň jednu informáciu.
  5. Voila, firemný účet je na svete!

Ešte by som chcel pripomenúť, že firemný účet na instagrame začne zbierať štatistiky až po založení firemného profilu, takže po prechode nebudete mať informácie o už zverejnených príspevkoch. Ikonku „štatistiky“ nájdete na obrazovke svojho profilu v pravom hornom rohu (4 ikonka sprava) v podobe štyroch nerovnomerných čiarok.

Tak a teraz Vám už nič nebráni v dobíjaní Instagramu z firemného profilu! Ak by ste sa aj napriek tomuto návodu niekde v procese zasekli, neváhajte a napíšte mi.

Thomas Svitok

Thomas Svitok

Aktívne sa venuje futbalu, ktorý mu zaberá skoro všetok voľný čas. Okrem toho si rád prečíta zaujímavú knihu a do roboty chodí na skejte. Ak sa dá snaží sa každý rok spoznať aspoň dve nové krajiny. Tvrdí, že jediná konštantná vec v živote je zmena a v online svete to platí hneď dvakrát. Preto neustále sleduje novinky zo sveta Facebooku a Instagramu.
Thomas Svitok