AKO ZVÝŠIŤ NÁVŠTEVNOSŤ STRÁNKY?

AdminBlog, Content marketing a copywriting

návštevnosť webu

Návštevnosť webstránky zvýšite vytváraním kvalitného obsahu, zrozumiteľnosťou webu (UI a UX), technickými parametrami ako rýchlosť načítania stránky a reklamou, ktorá Vám pri správnom cielení prinesie naozaj relevantných návštevníkov. Postupne sa budeme venovať každej oblasti.

Najlacnejšie je pre Vás zvyšovať návštevnosť stránky cez organické vyhľadávanie na Googli (ide o vyhľadávanie na Googli). Už po pár mesiacoch uvidíte aj pri malých klientoch skvelé výsledky. Vo februári sme s klientom začali pracovať a návštevnosť z organiky bola na úrovni 1%. V máji bola návštevnosť z organiky už na úrovni 15,6%. (Tiež návštevnosť z platenej reklamy viete znásobiť s tým istým rozpočtom z 55% na 78%).

My odporúčame zvýšiť návštevnosť stránky vytváraním kvalitného obsahu. Tým zabezpečíte, že dostanete na stránky naozaj relevantných návštevníkov a nestojí Vás to financie, len Váš čas.

Až 96% všetkých vyhľadávaní je na Google. Zákazníci, ktorí majú problém, ho potrebujú čo najrýchlejšie vyriešiť.

Aby ste vedeli, aké články písať, stačí spraviť prieskum medzi zákazníkmi a osobne sa ich spýtať, prípadne anketu alebo zistiť, čo Vaši potenciálni návštevníci vyhľadávajú na internete (časovo najefektívnejšie).

Výborne Vám k tomu poslúži nástroj „plánovač kľúčových slov“, ktorý nájdete v Google Adwords.

Po zadaní požadovaných okruhov alebo slov Vám poskytne obraz o tom, čo sa hľadá na internete. Tieto dopyty budú pre Vás stále ešte veľmi všeobecné a nebudete si podľa nich vedieť vytvoriť edičný plán – teda plán článkov s časovým údajom, kedy budete článok písať.

Ak by ste chceli upresniť tieto vyhľadávacie dopyty, pomôže Vám nástroj Keywordtool, ktorý Vám navyše zobrazí všetky vyhľadávacie dopyty na dané kľúčové slovo.

Kým nemáte platenú verziu, tak neuvidíte počet vyhľadávaní, avšak vrchné výrazy sú najvyhľadávanejšie, a pri tých frekventovaných to môže byť v počte od 5-30 vyhľadávaní. Čo síce nie je veľa, ale sú to skutočne relevantní návštevníci.

keywordtool.io

Pri vytváraní obsahu prosím nezabúdajte na pravidelnosť a trpezlivosť. Články odporúčame pridávať postupne, pokojne si ich navytvárajte naraz, ale pridávajte ich pravidelne, nakoľko aj pravidelnosť pridávania obsahu je jeden z parametrov, ktoré Google vyhodnocuje, keď umiestňuje Váš článok. Trpezlivosť, nakoľko výsledky sa v organickom vyhľadávaní prejavia postupne a až po pár mesiacoch. Výsledky tak však budú o to viditeľnejšie.