Fúzia roka na reklamnom trhu: SCR interactive a EnterCompany spájajú svoje sily

AdminAgentúrny život

Spojenie dvoch úspešných agentúr je prvým svojho druhu na slovenskom trhu, jeho výsledkom je totiž unikátne spojenie kreativity a výkonu. Profitovať zo synergického efektu tejto fúzie môžu tak pôvodní, ako aj noví klienti zlúčenej agentúry. Tá si ponechala názov SCR interactive.  

Pripomeňme si v skratke príbehy oboch agentúr, ktoré si dlhoročným úsilím vydobyli rešpekt v reklamnej branži.

S ako strategy – stratégia

Reklamná agentúra SCR vznikla v roku 2006 ešte pod názvom SCR Graphics. Za viac než 12 rokov aktívneho pôsobenia na reklamnom trhu sa vypracovala na úspešnú fullservisovú reklamnú agentúru, ktorá vystupuje pod názvom SCR interactive. Svojim klientom poskytuje široké portfólio služieb – od marketingových stratégií, cez 360° reklamné kampane, ktoré zahŕňajú TV spoty, rozhlasové spoty, printovú inzerciu, OOH či BTL, až po služby v oblasti online a digital.

Agentúra je jedným zo zakladajúcich členov Asociácie digitálnych marketingových agentúr. Získala množstvo prestížnych ocenení, okrem iných aj titul National Champion 2015 v rámci European Business Awards™ za excelentné biznis výsledky. V posledných rokoch sa stala známou najmä vďaka prácam pre značky ako OTP Banka, Niké, Amundsen, Corgoň a mnohé ďalšie.

C ako creativity – kreativita

Agentúra EnterCompany vznikla v roku 2015 a od začiatku sa zameriavala predovšetkým na performance marketing – PPC reklamu, dokonalú znalosť Google, SEO optimalizáciu, správu sociálnych sietí, content marketing či tvorbu a optimalizáciu webstránok.

Už po dvoch rokoch od svojho vzniku obsadila EnterCompany 3. miesto v súťaži Digital Pie v kategórii Rising Stars – najrýchlejšie rastúce firmy v roku 2017. Vďačí tomu aj skutočnosti, že svoje služby poskytla už viac než 80 firmám z celého Slovenska. Zaradila sa tiež medzi TOP partnerské agentúry spoločnosti Google v Českej a Slovenskej republike a je jednou z troch agentúr vybraných do renomovaného programu Sales Guru – intenzívny predajný kanál.

R ako results – výsledky

Fúzia  týchto agentúr prináša celý rad výhod pre ich pôvodných aj nových klientov. Tí profitujú najmä z jedinečného spojenia stratégie, kreativity a výkonu, ktoré vedie k zmysluplným výsledkom. Dôkazom je napríklad spolupráca s firmou MB Tech, vďaka ktorej mesačný obrat jej e-shopu vzrástol z 0 na 40 000 € mesačne. Aj tento výsledok potvrdzuje, že skratka SCR oprávnene znamená Strategy – Creativity – Results. K spokojným klientom zlúčenej agentúry SCR interactive sa môže, samozrejme, pridať aj vaša spoločnosť.